Fremragende Anmeldelser
Fragt 59 kr. – Gratis over 1.000 kr.
Hurtig levering med GLS

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser

Betaling
Misuri modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard og JCB. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Misuri bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
Misuri tilstræber at afsende ordre indenfor 1-2 hverdage.
Vi sender til hele Danmark. Fragtpriser fra 59 kr. Varer vil blive leveret på leveringsadressen, der angives ved bestillingen eller nærmeste pakkeshop.
Vi leverer ikke til udlandet og ikke til Færøerne og Grønland.
Dine varer sendes med Postnord eller GLS/DBA GLS.
OBS: Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da kundeservice.
Der leveres varer alle ugens hverdage.
For visse varer gælder særlige leveringsvilkår. Betingelserne vil fremgå specifikt forud for køb af disse varer.

Reklamationsret
Der er 2 års reklamationsret på alle varer købt hos misuri i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Det vil sige, at du i denne periode har ret til at reklamere dit produkt, hvis du mener, det har en fabrikationsfejl.

Opstår fejlen inden for 12 mdr. bruges formodningsreglen, hvilket betyder man går ud fra, at fejlen har været på produktet ved købstidspunktet. Ved reklamation skal køber sende billeder/video som dokumentation samt fyldig beskrivelse af fejlen ved produktet. Man kan som køber ikke forvente at få ombyttet sin vare til nyt, såfremt dele eller hele varen kan repareres.

Er produktet mellem 12 og 24 mdr. gammelt skal du som kunde bevise, at fejlen ikke er opstået som følge af fejlagtigt brug, misvedligehold, manglende vedligehold samt normal slidtage. Som kunde har man pligt til at indberette fejl på produktet hurtigst muligt, hvis man ønsker at reklamere. Der skal foreligge billeder og/eller video af problemet som dokumentation. Hvis du skulle være så uheldig at modtage en defekt vare, må du ikke tage produktet i brug. Tag altid kontakt til misuri først.

Reklamationen gælder ikke fejl/skader begået ved forkert betjening af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Varen skal sendes retur i original eller forsvarlig emballage.

Bevisregler: 

0-12 mdr.: Formodningsreglen gælder

12-24 mdr.: Kunden skal bevise at fejlen, der klages over, var til stede på leveringstidspunktet.

Er reklamationen berettiget, vil misuri dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Varer købt før 1. jan. 2022 gælder formodningsreglen 0-6 mdr. jvf. købeloven.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Misuri
Havbakken 176
6710 Esbjerg V

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, bliver pengene tilbagebetalt med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelig transaktion. Der kan derefter gå op til 5 bankdage, inden pengene er overført.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren, hvor varen har været ubrudt og i original emballage.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@misuri.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur.
Den finder du her Fortrydelsesformular.pdf

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug. Hvis du selv har betalt for fragt, bliver denne ikke refunderet.

0